רצועת שקט וביטחון לחברה במתח גבוה

מנחה: מרב פרקש

מה עושים?

בנייה של מהלך אסטרטגי וקמפיין שיווק חברתי שמטרתו לזהות ולעזור לאנשים עם מצוקות נפשיות, ולגרום לסביבה שלהם להבין מתי ניתן לפנות לגורמי טיפול וייעוץ שיוכלו לתת מענה ותמיכה מתאימים.

העלאת מודעות למצוקות נפשיות וחרדות, הגדרת סימנים, הכוונה של אנשים הסובלים ממצוקות נפשיות לפניה לעזרה.

 

מה לומדים?

את השלבים והפרקטיקות של בניית מהלך של שיווק חברתי, גישה אשר משתמשת בכלים מעולמות השיווק והפרסום כדי לייצר מהלכים שיניעו אוכלוסיות לפעולה לטובתן ולטובת החברה. 

יצירת שינוי חברתי על ידי מהלך שיווקי.

בנוסף נלמד, מה המחירים החברתיים של הדרת אנשים המתמודדים עם מצוקה נפשית?

מה הערך הכלכלי החברתי של שילוב אנשים עם מצוקה נפשית בלימודים, תעסוקה, והזירה האזרחית?

השפעה של מצוקה נפשית על תפקוד אישי וחברתי , כלכלת חרדה . מחיר של לוחמה פסיכולוגית

 

מה מקדמים?

הגברת סבלנות וסובלנות של הציבור לאנשים שחווים מצוקה נפשית

בכל מעגלי החיים: במרחב הציבורי, במשפחה ובתעסוקה. והנגשת מידע איך אפשר לסייע לאנשים שחווים מצוקות נפשיות.

 

למי מתאים?

 

סטודנטים וסטודנטיות, סגל, בוגרים ומתנדבים

יתרון לבעלי נסיון וידע התחום של שיווק, תקשורת, כתיבה, דיגיטל, עריכה, עיצוב, קריאטיב, צילום וכו'

מתי?

 

סמסטר א', ימי שני, 16:00-18:00

 

להרשמה לחצו כאן>>

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>