סטוריטלינג, חשיבה קריאטיבית והשפעה

מיתוג, שיווק, בניית סיפור מנצח והקמת נכסים דיגיטליים

בהנחיית, יובל הולנדר, פרסומאי, במאי דוקומנטרי, סופר וחוקר תקשורת

impact

8 מפגשים המעניקים כלים מתקדמים לשיווק אפקטיבי בעולם שמשתנה במהירות 


למי זה מתאים?

לא.נשים שרוצים להתחבר לכאן ולעכשיו

לא.נשים שרוצים להפוך כוונות טובות לאימפקט

לא.נשים שיש להם יוזמות ורוצים להאיץ אותן 

לא.נשים שרוצים להצליח בעולם משתנה

 

הפרויקט פתוח לסטודנטים ולמצטרפים חדשים

יתקיים במרחב מונגש לבעלי מוגבלות תנועה 

איך סיפור יכול להשפיע על המציאות?

הפרוייקט מעניק כלים מתקדמים בשיווק ועבודה על פרויקטי אימפקט 20-30

 

  • היכרות עם עקרונות הסטוריטלינג הקשר של הסיפור שלנו לחיי קהלי היעד ואיך סיפורים משפיעים על רגשות והתנהגות. איך יוצרים מותג? 
  • בניית בריף היסודות לסטוריטלינג מנצח, הגדרת מטרות, קהלי יעד, מסר מרכזי והבטחה פרסומית, ותרגול יצירת בריף שיווקי.
  • המסר הוא הכל - איך בונים מסר אפקטיבי ומשלבים הבטחה פרסומית וסיבה להאמין.
  • נכסים דיגיטליים - מבוא לתכנון הנכסים הדיגטליים הרצויים: אתר אינטרנט ורשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין לדוגמא) ואיך להתאים את הסיפור השיווקי לכל פלטפורמה.
  • קידום ממומן: איך להפיץ את הסיפור שלנו? עקרונות הפרסום בגוגל ופייסבוק, שיטות עבודה ודוגמאות מעשיות ליצירת חשיפה לקהלי היעד.
  • חוויית משתמש והשפעתם על הצלחת השיווק הדיגיטלי - אתר וחוויית משתמש, אפיון אתר האינטנרט, ממשק משתמש וכן הרצאת מומחה Duda   על מבנה אתרים 
  • מסע הלקוח: החיבור בין סיפור, רגשות ופלטפורמות, שילוב כל הכלים שנלמדו לתכנון מסע לקוח שלם שמייצר חוויה בכל הערוצים.
  • שיווק מוכוון רגשות התאמת הרגש הנכון למסר ולקהל היעד. היכרות עם סקלת רגשות דרכה ניתן לתכנן ולמדוד מהלכי שיווק.

 

 

מה עושים?

 

בוחרים נושא חברתי שחשוב לכם להשפיע עליו ועובדים בצוותים כדי לבנות קמפיין שיווקי שמתבסס על הכלים שקיבלתם בפרויקט.

בוגרי מתחברים 20-30 ימשיכו לקדם את הפרוייקטים שהתחילו בסמס א'

מצטרפים חדשים יוכלו להצטרף אליהם או לבחור נושאים רלוונטיים תוך קבלת ליווי והדרכה מצוות הפרויקט 

 

ימי שלישי 18:00-20:00

 

להרשמה לסטודנטים וסטודנטיות לחצו כאן>>

 

קורס זה הוא חלק מתוכנית Impact4All והוא פתוח לקהל הרחב ולנכי צה"ל

לפרטים והרשמה לקהל הרחב לחצו כאן>>

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות יש לפנות למערכת הפניות >>